υπαρχει ενας πραγματισμος στην προταση που την καθιστα αυτοματα σχεδον υλοποιησιμη. λειπει κάπως το στοιχειο εκεινο που θα δωσει συνοχη στο όλο εγχειρημα. οι προτασεις που αναφερεται θα πρεπει εκφραστουν σχεδιαστικα σαν διαφορετικα λέιερ. κατι σαν αυτο που κάνατε στο βίντεο αλλά με μεγαλύτερη πληροφορία. (για παραδειγμα διακρινω τη διασπαση των οριων ή τη διατήρηση της εμπορικής φυσιογνωμιας, παντα σχεδιαστικα αλλά δε μπορώ να αντληφθω το "ένταξη της ανθρωπινης κλιμακας" [ισως τομή? να χρειάζεται ή μια τυπολογικη αντιμετωπιση των οικοδομικων τετραγωνων που προκυπτουν παλι σε επιπεδο κλιμακας. επισης δε βλεπω το δικτυο ζωνων πρασσινου και αναψυχης επειδη απουσιαζουν τα χαρακτηριστικα της ενδιαμεσης συνδεσης (θα ειναι η ιδια αντιμετωπιση με τη συνδεση των εμπορικων χωρων πχ)] υποδομες για ποδηλατες πεζους, πως απεικονιζονται...
υπαρχει ενας πραγματισμος στην προταση που την καθιστα αυτοματα σχεδον υλοποιησιμη. λειπει κάπως το στοιχειο εκεινο που θα δωσει συνοχη στο όλο εγχειρημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήοι προτασεις που αναφερεται θα πρεπει εκφραστουν σχεδιαστικα σαν διαφορετικα λέιερ. κατι σαν αυτο που κάνατε στο βίντεο αλλά με μεγαλύτερη πληροφορία. (για παραδειγμα διακρινω τη διασπαση των οριων ή τη διατήρηση της εμπορικής φυσιογνωμιας, παντα σχεδιαστικα αλλά δε μπορώ να αντληφθω το "ένταξη της ανθρωπινης κλιμακας" [ισως τομή? να χρειάζεται ή μια τυπολογικη αντιμετωπιση των οικοδομικων τετραγωνων που προκυπτουν παλι σε επιπεδο κλιμακας. επισης δε βλεπω το δικτυο ζωνων πρασσινου και αναψυχης επειδη απουσιαζουν τα χαρακτηριστικα της ενδιαμεσης συνδεσης (θα ειναι η ιδια αντιμετωπιση με τη συνδεση των εμπορικων χωρων πχ)] υποδομες για ποδηλατες πεζους, πως απεικονιζονται...